26 Ağustos 2015 Çarşamba

Eylül gelirken..

      


      Çok mu zaman oldu bilmem en azından bana öyle geldiği kesin; yazılarıma ara verdiğim ve vakit bulamadığım doğrudur.Haklı sebeplerim var elbet!! =) Sebeplerimden en geçerli olanına gelince...=)) Hımm!! biraz daha zamanı var sanırım bu konuda aydınlatıcı bilgi vermeye..=)) Çok az kaldı ama çokkk az!!=)) 

      Yaz bu sene çabuk geçti; ya da bana öyle geldi. Bilemedim.. Ayvalığa gittik geldik sezonu kapattık..Bu arada Eylül ayı yaklaşırken bir yandan da aldı beni bir telaş..6 Eylül bıdığımın doğum günü!! 

Demir'im:Anne doğum günüm gelince kaç yaşında olucam ben??
Annesi:5 olucaksın bıdığım..=))
Demir: Ooooo!! Kocaman oldum ben!!
Annesi: Evet Demir'im kocaman oldun..=) desem de o benim miniğim yaww daha!!=))))

       Parti hazırlıkları yavaş yavaş başlasın o zaman!!=)) Bu seneki konsept belli.. Demir adam, Hulk ve de Batman temalı ortaya karışık bir pasta hiç fena olmaz..Demir'in bayılacağına hiç şüphem yok!! Bu durumda pasta konusunda teyzemizden yardım almamız şart!! En son Barış eniştemizin doğum günü pastasını gördükten sonra başvurulacak ilk kişi Teyzemiz elbet!! =)) Orası kesin..

       Eylül ayı bir başkadır benim için.. Büyülüdür sanki... eee!! olmaz mı??  Bir 4 Eylül günü; aşık olduğum adam ile tüm ömrümü geçirmeye,ömrüm boyunca elini tutmaya "evet" demişim.. Sene 2007..=)) Ardından bir eylül günü sene 2010 hayatımın anlamı, nefesim, herşeyim, bıdığım, Demir'im canım oğlum gelmiş..... Hoşgelmiş...=))) Vaktin bu kadar çabuk geçtiğine inanmak imkansız!! İyice duygusala bağlamadan önce biri beni durdursun!!!! Hahh!! kapı çaldı..Zamanlama harika..=))) 

Demir'im bu arada yastıklardan ev ya da kale benzeri bir şeyler yapmakla meşgul..

Annesi:Demir'im ne yapıyorsun sen??
Demir: Ev yaptım bak yastıklarla..
Annesi:Aferin çok güzel olmuş da ben nereye oturayım
Demir: Saldanye de otur sen!!! (yaaaaaaa saldanye dedikçe ısırıcam ben bunu!!! Hiç düzeltmiyorum ama sandalye diye.. yaaaa yanlış söyledikçe çok hoşuma gidiyor ne yapayım??=)))) Elbet doğrusunu söyleyecek şimdilik böyle ısırmalık anlar çok ya kıymetini bileyim öyle değil mi ama??=))

Anne "saldanye" de oturur, ta ki poposu uyuşana kadar!!!

Bu sefer yazılarıma çok ara vermek yok...Söz =)

5 yorum:

  1. Bizim de bu ara favori oyunumuz yastiklardan ev ve kale yapmaa :) özledim siziii. Bu arada sebeplerini merakla bekliyoruz 😜😚😚

    YanıtlaSil
  2. Bizim de bu ara favori oyunumuz yastiklardan ev ve kale yapmaa :) özledim siziii. Bu arada sebeplerini merakla bekliyoruz 😜😚😚

    YanıtlaSil
  3. Sinemcim bizim evde de durum aynen öyle!! evin halini bir görsen..=)) Sebeplerimi açıklayacağım ama sen biliyorsun zaten!!=)))

    YanıtlaSil
  4. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  5. Merakla bekliyoruz yazilarini canim ablacim:) teyzesi olarak demirimin pastasina heer turlu yardimi yaparim tabii kiii:)

    YanıtlaSil