9 Aralık 2015 Çarşamba

Yine yeni yeniden..

   



           Geçen gün severek takip ettiğim bir annenin blog'unda harika bir hamile sloganı ile karşılaştım. Kendisi üçüncü bebeğine hamile =) Bu konuda ne kadar deneyimli olduğunu siz düşünün artık!! Yanlış olmasın ama doğuma 1 ay kalmış..Son 1 ay!! =) Hemen panik oldum bak şimdi.. Benim daha 2 ayım var ama nedense o "son 1 ay" cümlesi beni tedirgin etmeye yetti. Son zamanlarda benim hormonlar dorukta elbet, zaten bayağı bir sulugözümdür şimdi görmeyin halimi!! Ona buna ağlar oldum..Sokakta teyzelerin ise "Allah kurtarsın" demelerindeki  anlam ve önemi çok iyi anlamış bulunmaktayım..Bir kez daha! Demir'de yani ilk bebeğim de de çok duydum bu cümleyi..Teyzeler haklı valla ne diyeyim.. Demir'im büyüyen karnımı gördükçe şaşırıyor; en son endişesi de göbek deliğimin dışarı fırtlamış olmasıymış, geçer miymiş?? Çok hoşuma gidiyor bu soruları =) Geçer canım oğlum, sana hamileyken de böyle oldu sonra geçti deyince rahatladı sanki..=) "Anne olmak çok zormuş" diyor son günlerde..=) Beni düşünen minik bir erkeğim var..Geçen gün "sen eğilme sakın ben sana yardım edeyim anne" bile dedi ve botumun fermuarını o çekti minicik elleriyle.. eee!! ben buna bir saat ağlarım şimdi..Benim canım oğlum her şeyim büyüdü de annesine yardım ediyor =)) Artık kardeşini iyice merak ediyor sürekli sorular soruyor bir yandan küçük abi..=)

Demirim:Bebek buraya nasıl geldi peki?

Annesi; Sana aldığım kitapta okuduk ya Demir'im, anne hücresi ve baba hücresi birleşince bebek oluşmaya başlıyor ve annenin karnında büyüyor.

Veeeee!! son zamanların en korktuğum sorusu ile karşılaştım birden!! o sormadan detaylara girmeye gerek yoktu çünkü. Bir yerde okumuştum çocukların sadece sorduğu sorulara cevap verin detaya girip kafa karıştırmaya gerek yok diye.

Demir: Peki erkek hücresi oraya nasıl gelmiş anne??

ŞOK! ŞOK! ŞOK!  Ne cevap vereceğini bilemeyen şaşkın anne birden soruya soruyla cevap verir!

Annesi; Sence nasıl olabilir Demir'im? diye sorup olacakları bekler.

Demir düşünür düşünür ve birden bomba bir cevap gelir. "Bence öpüşerek!!!" =)))))

Annesi bir ohh!! çeker ve "evet doğru bildin" der. Yalan değil bir doğruluk payı var ne de olsa..=))))))
Şimdilik bu bilgi yeter de artar bile ona, detaya girmeye hiç ama hiç gerek yok zira!!!!=))))))

İşte böyle atlatılır bu bilgide!!=)

          Dönelim hamilelik günlerime.. Aaa!! unutmadan son günlerin yeni modası da "bel ve çatı ağrısı"tabiiki.. Koltuktan veya yataktan kalkıp lavaboya veye başka bir yere gitme hızım dünyanın güneşin etrafında dönüş hızıyla eş değer!! Bu geçen sürede mevsimler değişir direk.. Birebir aynı hız!!=)) Bir görseniz halimi..=))) Bir oraya bir buraya.. Felaketttt...İşte hamilelik kolay değil tüm vücudumuz değişiyor elbet.. Çok uzattım..=) Neyse gelelim bu harika slogana!!





                                                   "Yere düşen yerde kalır!!"

Bayıldımmmm!!!=)) Son günlerin sloganı bu bence.. Bende düşündüm taşındım geçmiş aylara birer slogan buldum..=))


Burçin'in Hamilelik Sloganları:

1.Ay: Noluyor leyn bana? 

2.Ay: Uyurum, uyursun, uyur! 

3.Ay: Bir ömür geçer bu bulantı geçmez.

4.Ay: Yıkılmadım ayaktayım!!

5.Ay: Yaşanacaksa yaşanacak bu bel ağrıları ve ş(p)işmanlıklar!=)

6.Ay: Tutma yoksa kaçırırsın!

7.Ay: Yeren düşen yerde kalır!

8. Ay: Bir sana hasretim bir de gece uykusuna!

9.Ay: Şişko ayaklarından sen suçlusun!


Bu duyguları yine yeni yeniden yaşamak çok güzel her şeye rağmen..

Sizden de başka sloganlar bekliyorum bu arada!!=))


Tekrar görüşmek üzere...=)))




5 yorum:

  1. Bir anne ve çocuk, beraberliklerinin başladığı andan itibaren kendi yuvalarını kuruncaya kadar ortak dünyaları oluşur. Sizde bu dünyanın başlarında genç bir anne olarak duygularınızı çok güzel kaleme almışsınız. Yazılarınızı anılarım canlanırcasına okudum.Başarılar.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Güzel yorumlarınız için çok çok teşekkür ediyorum..😊😊

      Sil
  2. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  3. Sevgili Burçin hanım,
    Maşallah göbeği "bebeği" büyütmüşsünüz. Allah bebeğinize sağlıkla ve mutlulukla kavuştursun.....
    Demir'in sorularını ne güzel cevaplamışsınız. Step by step ve yalan yok.....
    İki erkek çocuğu annesi olmak her zaman çok güzel.....
    Daha önce yazdığım gibi, bazen sen de erkek gibi davranabilirsin.....
    İyi haberlerinizi bekliyoruz....
    Bende hamileliklerimi hatırlayıp slogan bulmaya çalıştım.....
    Yürü yavrum yürü,
    Paytak paytak yürü....

    Sırtüstü yatmayı çooook özledim....

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sloganınıza bayıldım gerçekten de şu an paytak paytak yürüme moduna geçmiş bulunuyorum..=)) iki erkek annesi olmak harika olacak eminim..=)) Güzel yorumlarınız için tekrar teşekkürler..sevgiler

      Sil