25 Aralık 2014 Perşembe




 
 
Herkese merhaba,

       Nerden nasıl başlanır bir yandan düşünürken bir yandan da yazıyorum sanırım. Ben 4 yaşında Demir adında bir oğlu olan tasarımcı bir anneyim!! Teknik anlamda meslek hayatıma devam edemedim. Demir doğduğunda bir iç mimarlık tasarım ofisim vardı. Ama ben minik bebeğimle ilgilenmeyi seçip iş hayatına ara verip sonra dönemeyenlerdenim. Ne yalan söyleyeyim zaman zaman çok zorlandığım, üstesinden gelemediğim çok şey oldu. Ama şimdi geriye dönüp baktığımda hep güzel anılar var. Demir'im büyüdüğü için kendime mesleki anlamda da zaman ayırır oldum. Tasarım hayatımın her alanında olmalı tabii ki annelik birinci sırada!!=)  Bu keyifli bazen sabır ölçmeli çoğu zaman kahkahalı zaman zaman sinir patlamaları olan muhteşem maceramız boyunca da  her zaman yanımızda olan her konuda destekçimiz canımız babamız her şeyimiz iyi ki varsın!!
        Demir'im daha çok küçükken  zaman zaman düşünüyordum benim bir blogum olmalı diye. Doğru zaman bu zamanmış. Zaman zaman annelik ile yazılar paylaşacak olsam da bu blog çoğunlukla bir çocuk kitabı yani masal kitapları ile yazılar yazıp paylaşım yapacağım bir blog. İsminden de anlaşılacağı gibi "Anne bana sen oku" Demir ile seçtiğimiz masal kitaplarımız,annelere kitap tavsiyelerimiz ve başka başka bir sürü maceramız. Eminim ki benim gibi başka annelerde uyumadan önce duydukları şey "Anne bana sen oku"..... 




Mutlu anneler, mutlu çocuklar..

Görüşmek üzere..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder