28 Aralık 2014 Pazar

Hoş geldin 2015






        2014 'ün son pazar günü.. Yeni bir yıla girmek; yeni başlangıçlar, yeni umutlar, yeni heyecanlar.. Seneyi pek te keyifli geçirmeyenler her zaman yeni yıl için daha umutlu olurlar. "Bu sene daha güzel olacak, yapamadığım her şeyi bu sene yapacağım." ya da pişmanlıklar ,acı olaylar gibi.. Ben küçüklüğümden beri, nedense biten yılın ardından, yeni yılı aynı sevinç ve mutlulukla karşılasam bile, yine de biten yıl bana bir hüzün verir. O ana kadar olmasa da şu geri sayım başladığı zaman heyecan ve hüznü aynı anda yaşarım. Geçmiş olanın, güzel ya da acı anılar olması fark etmiyor sanırım. İnsan sevinçlerini de acılarını da geçmişte bırakıyor.

        Başta dediğim gibi, bu zamanlar bir duygusal olurum her sene gibi.. Benim ki keyifli bir duygusallık ama seviyorum yani bu halimi. Her yer ışıl ışıl, süslenmiş muhteşem ağaçlar ( bizim evde de bir adet en süslüsünden mevcut, Demir'im ile süsledik ağacımızı tabii ki). Herkes bir umutlu, mutlu.. Demir 2010 eylül doğumlu ,3 aylıktı 2011'e girerken. Saat 12'ye yaklaşırken, minik Demir yatağında uyuyor, olan bitenden habersiz, şimdi soruyor ama "yılbaşı geldi mi ? ne zaman gelecek?" diye. Yılbaşı  yaklaşırken, anaokulun da da etkinlikler fazlalaştı doğal olarak. Yılbaşı süsleri, partiler, hediyeler derken, bizim ki alıştı hediyelere (oyuncakçıların önünden geçmemek için çabalarımız artmış durumda bu aralar).

 Demir: Bak anne bugün okulda noel baba yaptım, ama öğretmenim de yardım etti
 Annesi: Vavvvvv! muhteşem olmuş, aferin benim bıdığıma!=)

         2015'in hepimize, tüm sevdiklerimize ve ülkemize sağIık, mutIuIuk, sevinç,  başarı, bol kazanç, barış ve huzur getirmesi dileğiyle. Bol kahkahalı ve neşe dolu yıIIar!!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder