30 Aralık 2017 Cumartesi

Happy New Year








            Dedim yarın şöyle rahatça bir yazı yazacak vaktim  olmaz. Şimdi de hafif diken üstündeyim aslında küçük beyefendiyi uyuttum ama hafif hafif kıpraşmalara başladı. "Mih Mih" diye uyanma seslerini duymam an meselesi gibi.. Anne içgüdülerim asla yanılmaz.. Birazdan geliyorum.. 

1 saat sonra..😝

         Nerede kalmıştık? Hııı! Malum yarın büyük gün.. 2017' nin son günü 😊💝 İyisiyle kötüsüyle bir yılı daha bitiriyoruz di mi?? 2018 e az kaldı.. Bu sene için farklı umutlarım var benim daha doğrusu beklentilerim farklı yönde diyelim.. Zaman gösterecek elbet.. Heyecanlıyım ama😉 

       "Happy New Year"  demeye başladık bile..Ne dersiniz?  Yılbaşına bayılıyorum ben.. Her yer ışıl ışıl, rengarenk.. Umut dolu.. Birbirinden güzel süslenmiş ağaçlar en güzeli di mi?.. Biz bu sene, geçen senelerden farklı olarak -evde küçük bir yaramaz olduğundan- ağacımızı süslemeyi düşünmüyorduk Sarp mümkün değil rahat bırakmaz diye.. Ne yalan söyleyeyim bu sene şu süsleme faslı  gözümde büyüdü. Yapraklarını aç teker teker sonra bin tane süs tak falan derken offf !! ne bileyim bir yorucu geldi işte. Ben yılbaşı ağacı süslemeye bayılmama rağmen dedik bu sene ağaç yok ok.. Sarp seneye iyice büyümüş olur seneye süsleriz dedik. Bu fikrimizi Demirle paylaşana kadar her şey yolundaydı da sonrası öyle olmadı işte..😊 O ağaç kuruldu süslendi ve bilmem kaç kere koltukta otururken kafamıza devrildi - bir keresinde Demir'in kafasını teğet geçti 😳- ya da bin kere falan ışıklara dokunmak yok hayır!! Sarppp dokunma sakın!! diye uyardık durduk küçük yaramazı. İlk gördü bizimki ağacı uykudan uyandı geldi; haklı tabii bizimki şok! etrafından ayrılmıyor ki.. Neyse kazasız belasız atlattık o birkaç günü.. Yılbaşı topları topluyorum bu arada nerelerden bir bilseniz. Sürekli elinde o renkli toplar, bir yerlere top sokuşturuyor durmadan,gidip buzdolabına bile koymuş mesela..😋T

        Demir, "Anneee!! Lütfen ağacımızı kuralım" dedikten sonra onu kıramadık işte napalım.. Bir kaç vukuat atlattık ama neyse ki birimize bir şey olmadı. İlk zamanlardaki merakı da bayağı geçti sayılır.
Evde küçük bebeniz varken yılbaşı ağacı olayına girişmek pek akıl kari değil benden söylemesi. 

      Hazır bu sene ağacı kurmuşken  şöyle Mart a kadar kalsın bari..  Toplaması ayrı zahmet valla.. Neyse başta dediğim gibi 2018 yılı için başka heyecanlarım var benim. Yüzümü gülümseten cinsten..
Yeni bebek planlarım var mesela =))))  İnanmayın sakın.. Henüz akıl sağlığım yerinde..=))


Nee?? ağaç yine mi devrildi??? dermişim..=)))) Ayy!! şakası bile kötü be!!=))))


Hadi ben kaçtım yine.. 2018 yılının sağlık,mutluluk,bol kazanç getirmesi dileğiyle..💖


Yeni yılınızı kutluyorum.. 😄















Hiç yorum yok:

Yorum Gönder