3 Aralık 2017 Pazar

Şarjım bitmek üzere diyenler el kaldırsın

     


     



           Şu paylaştığım baterinin bitmişini bulsam "cuk" olurdu mesela, ama bununla yetinmek durumundayım şimdilik. Anneyiz sonuçta öyle di mi?? Annelik demek bitmeyen bir mesai demek geceli gündüzlü..Gece full şarj ol yinede öğlene kadar yetmiyor yaw.. Bu, benim saat 20.00 civarı durumumu simgeliyor mesela.. Ayy!! gülmem geldi..😝 Ciddi bir şey yazayım diyorum yok illaki " goy goy.." Şarjım bitmek üzere diyenler el kaldırsın ✋
       
           Tamam tamam başlıyorum..😜 Şaka bir yana yinede yorgunluklar gelip geçici öyle değil mi? En azından bir kısmı.. Tüm gün tatlı mı tatlı bir bebişkonun peşinden koşmak mesela.. Durmadan koşup dursa bile eninde sonunda yorulur öyle değil mi? Aaa!! yorulmak bilmeyen full enerji çocuklarda var. Allah kolaylık versin ne diyeyeyim..😜Gelelim bizim evin hallerine.. Demir ve Sarp  İki kardeş de olsalar bazı huyları birbirlerinden çok farklı. Demir daha sakin bir çocuk iken Sarp daha hareketli ve Demir'e kıyasla daha sosyal mesela.. Peşinden daha fazla koşturuyor ve haliyle abiye kıyasla biraz daha yoruluyoruz. Ama çoookkk tatlı ya bu küçük bıdık.. Maşallah!! Canım Demir'im tam bir cool boy; onun karakteri daha çok baba.. Sarp ise annesi kılıklı daha cimcime bir şey..😊 Aynı anne ve babadan iki farklı karaktere sahip insanlar oluyoruz  ya bu acayip bir şey bence..

      Gelelim bana..Son iki haftadır dizimle ilgili bir problem yaşıyorum işte koşturup durmaktan.. Eğil kalk..vs  Dün iyice yordum demek ki  bir anda korkunç bir ağrı girdi dizime; arkadaşlarla dışarıdaydık; eve zor geldim ağrıdan.. İki saniye nefes aldırmadı Sarp bir oraya bir buraya nereme ne yedim  anlamadım bile.. Garson çocuklar bile acıdı halime.. Babada durmaz illa ben, illa meme tabii. Ben onun sıkıntısını biliyorum meme de meme.. Tüm gün bir şey yemeyince meme istiyor durmadan.Sabrımın sınırlaını çoktan aştım artık memeyi kesmenin vakti geldi de geçiyor bile.. Bu iş hiç  kolay olmayacak farkındayım ama artık zamanı, çünkü inanılmaz bunaltmaya başladı..Ben ki emzirmeyi çokkkkk seven bir anne olarak bunu söylüyorsam eğer demek ki durum artık bayağı bir ciddi.Sevgili annelere şiddetle tavsiyem kesin emziğe alıştırın bir kere..Bebek doğar doğmaz olmasa da zaman içinde diyelim. Millete kulak asmayın yani. Yok şöyle yok böyle diye. Emzik rahatlıkmış resmen..Ben başarılı olamadım ikincide. Demir de bu sıkıntıları hiç çekmedim; hemen aldı o emziği o nedenle az emdi memeyi, olsun 9 ayda az denmez aslında. Sarp emzik almadığı için memeye düştü tabii. Yeni  22 aylık oldu yani memeyi bırakma zamanı çoktan geldi. Bu yorgunluklara fiziki yorgunlukta eklenince anlayacağınız  ayakta durmaktan dizim pert resmen. Durumum doktorluk aslında ama iki gün daha idare edeyim de olmadı göstermem gerek zira şu an bile yürümekte zorluk çekiyorum..😔 Nasıl bu duruma geldi hiç bir fikrim yok..

     Dizim bir yana şu  yemek yedirme  seremonisi de uzadıkça beni afakanlar basmaya başladı şu son günlerde. Arada  babamız devreye girince iyi oluyor ne yalan söyleyeyim. Başarı oranı da fena değil yani kendine göre taktikleri var kaşığı saklayıp bir hamlede ağzına sokmaya çalışıyor. Ayy!! ne diyorum ya ben durumumuz içler acısı resmen.. Taktik geliştirmeye çalışıyoruz falan..😔 Mesela dün bütün gün babasıyla uğraşdık durduk yemek yedirmek adına ama nafile.. Azı dişler çıkıyor sağlı sollu iştahın "i" si yok. Uyumak bilmeyen uykusuz bebeler ya da en hareketlisinden olanlar bir yana en beteri ne biliyor musunuz??  Yemek görünce kaçan resmen iştahsız, acıkmayan bebeler en zoru işte.. İnsana "Allah'ım sana geliyorum" dedirten cinsten mesela.. Birinci kaşık ok ,ikinci kaşık ok, ee?? noldu? daha yeni başlamıştık yemeğe.. ahaa!! doydu valla üçüncü kaşık yok..😲Sabah kahvaltısını yaptırana kadar öğle saati gelir.Öğle yemeğini de anca 3-4 gibi yese ee!! ara öğün vardı hani?? onu yedirmeye vakit yok ki.. Akşam 8 de anca acıksa al sana akşam yemeği saati gelmiş.. Bu tip bebelerden bizim evde iki adet mevcut mesela; seç beğen al. Küçüklü büyüklü hatta..Aaa!! küçük olan bir tık fazla desem yalan olmaz. Geçenlerde abi bile "Yeter artık yedirme acıkmıyor işte" diye isyanlardaydı..  Hımm!! alın size yorgunlukların kralı.. Bu yemek sorunu benim için tam bir  ızdırap işte.. Maşallah ağzı açık gezen bebişkoların anneleri beni uzaktan yakından anlayamazlar. Damdan düşeni damdan düşen anlar. Şu yemek işini kafaya taktıkça takıyorum bende. İşte fiziki yorgunluklar geçiyor da asıl mental yorgunluk var ya insanın peşini bırakmıyor.. Nereye gitsen hopp! yanında bitiyor. İnsanın en büyük düşmanı kendi zihni diyorlar ya çok doğru.. Etrafta pek düşman arama yani..

         Dediğim gibi iki çocuk kolay değil  son zamanlarda abimiz epey isyanlarda..

"Anne!!!! Sarp arabamı bozmuş yine..😖
"Anneeee!! Sarp kumandaya basıyor kanalı kapattııı offff Sarp offf!!!" ( Sinema keyfi yapmaya çalışıyor abimiz bu arada Sarp rahat bırakırsa tabii.. O da ne yapsın? Abisi onun süper kahramanı tabii; durmadan abisinin peşinde bıdık..)

     Vakit hızla geçiyor.. Zorlukların ve yorgunlukların yanında beni gülümseten resmen kalbimi gönlümü ısıtan o kadar çok şey oluyor ki gün içinde.. Bu kadar da karamsar olunmaz canım kendime kızayım azıcık.. Yemek iki canavara yemek yetiştiremediğim günler gelince hesap sorun bana. "Hani noldu? sızlanıp duruyordun Yemek yetiştiremiyorsun." diyin mesela. Ayy!! Büyüyüp kocaman delikanlı olduklarını düşündükçe gülümsüyorum işte. Birbirlerine can yoldaşı olsunlar. Şu sıralar çoğunlukla bağrışmalarla geçse de inanın 2 dk sonra sarılıp gülüşüp oynamaya başlıyorlar.. Hem cins olmalarının avantajı çok;  hem ilgi alanları aynı hem de abiden küçülen kıyafetler hopp!! kardeşe kalıyor.  Arabalar elbette ki vazgeçilmezleri ikisininde.. Eee!! bu durumda kavgalarda çıkabiliyor.. Şu anda ben bu satırları yazarken bile oyuncak araba kavgası ediyorlar tepemde..😝Paylaşılamayan oyuncaklar mesela.. Kız kardeşimin oğlu  yeğenim sarı tavşanım Bora da eklenince ekibe amann bunları izlemek bir keyifli anlatamam..😄 Az kaldı prensesimiz Bora'nın kız kardeşi yolda, o da gelsin hayırlısıyla sağlıkla da evimiz iyice şenlensin inşallah.. Ailemize bir prenses geliyor çok şükür.💖 Eee!! kız teyzesi olacağım dostlar alışverişler başlasın artık..😋 Canım Burçe'm az kaldı dayan güzel anne..

      Bu kız normal değil valla demeyin.Yine de çoğu zaman diyorum ki keşke daha önceden düşünseymişiz ikinci bebeği.. Sarpım daha erken gelseymiş.. Aklını mı kaçırdın? diyenleri duyar gibiyim.😆 Bende inanamıyorum böyle düşündüğüme ama öyle.. Sarp'ımız evimizin küçük neşesi resmen.. Doğru zaman böyleymiş demek ki.. Çok şükür her şeyin başı sağlık.. Her şey gelip geçici çünkü.. Geçen her anın kıymetini bilmek gerekiyor. Kocaman adam olunca bilmem okurlar mı bu satırları umarım okurlar..😍😉 Bir kitap önerisinde bulunmak istiyorum bu seri inanılmaz güzel..Türkiye  İş Bankası'nın yayınlarından. Bizde serinin her biri mevcut..  Hayvanlar, İnsan Vucudu, Ne? Nerede? Nasıl? Hangisi? Kim? Başlıklı serinin diğer kitapları da inanılmaz güzel.. Okurken çok keyif alacağınıza hiç şüphem yok. Demir kitaplarını artık kendi okuyor ama benim de okumamı istediği oluyor hala; bu ikimizin bir bağı vazgeçilmezimiz çünkü.. Eee takdir edersiniz ki  Sarp a da bu güzel alışkanlığı aşılamaya çalışıyorum.. Abimizin yolundan ilerlemeye başladık; umarım Demir de olduğum gibi başarılı olurum..




                 "Dünya sorularla dolu. Bilim dünyasına yumuşak bir giriş yaparken, her zaman merak ettiğiniz soruların                       cevaplarını öğrenmeye ne dersiniz? Evren‘in genişliği ne kadardır? Solucan delikleri ne işe yarar? Diğer galaksilere                          nasıl gideceğiz? Rahat anlaşılan metinler ve eğlenceli resimlerle, her şeyi öğrenmek daha kolay."



        Yine de..
                                                       
          Görüşmek dileğiyle.. Sevgiyle kalın..






Hiç yorum yok:

Yorum Gönder